duminică, 16 mai 2010

ILINCA

Cea mai frumoasa si cea mai desteapta dintre fetitele pamantului creste vazand cu ochii. Vrea sa fie mare, vrea sa creasca mai repede decat o face deja, a vrut la scoala de mica, de prea mica dar nimeni n-a putut-o convinge ca o sa-i fie greu. Si cu toate ca a fost mereu cea mai mica din clasa ei buturuga nu s-a dezmintit niciodata.E sufletul petrecerilor si al adunarilor de orice fel, de la concursuri pana la tabere scolare. Are personalitate puternica, stie exact ce vrea, stie sa-si impuna si sa-si sustina punctele de vedere. Mi se strange inima cand o vad atat de mare si determinata, atat de independenta.. Numai cand o tin in brate si-mi indes fata in parul ei o simt mica si-i adulmec mirosul de fetita tot micuta asa cum mi-as dori numai eu sa ramana. Ea vrea sa plece la scoala, sa se faca mare. Ei, nu fiti tristi ca nu plec maine, ne-a linistit Ilinca noastra cea iubita ! Foarte iubita ! Cea mai iubita dintre fetite ! La multi ani, draga noastra ! 

Lista mea de bloguri